reklama

Ameryka zobaczy Busko. Media polonijne gościły w kurorcie [ZDJĘCIA]

Adam LigieckiZaktualizowano 
Dziennikarze mediów polonijnych ze Stanów Zjednoczonych gościli w buskim uzdrowisku. Uzdrowisko Busko-Zdrój
Przedstawiciele mediów polonijnych ze Stanów Zjednoczonych przebywali w Uzdrowisku Busko-Zdrój. Zwiedzili reprezentacyjne obiekty spółki uzdrowiskowej, wzięli też udział w seminarium. Zaproszenie na spotkanie przyjęła wiceminister sportu i turystyki Anna Krupka.

Dziennikarze polonijnych mediów ze Stanów Zjednoczonych przebywali w naszym kraju na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Złożyli dwudniową wizytę w Busku-Zdroju, by przygotować specjalną relację dla odbiorców zza oceanu.

W pierwszej odsłonie zwiedzili reprezentacyjne obiekty buskiego uzdrowiska: sanatorium Marconi oraz szpital uzdrowiskowy Krystyna. Byli pod wrażeniem tego, co zobaczyli, podkreślając w rozmowach walory kompleksowej oferty kuracji w Uzdrowisku Busko-Zdrój SA.

W drugim dniu wizyty dziennikarze mediów polonijnych wzięli udział w seminarium w Centrum Konferencyjnym Marconiego. Kamila Dworski - Radio Polski FM, Janusz Szlechta - Nowy Dziennik, Artur Borek - Media Express, Tomasz Popławski - INGRESSUS spotkali się z przedstawicielami buskiego sektora uzdrowiskowego, lokalnego samorządu, stowarzyszeń.

Seminarium poświęcone było w głównej mierze promocji naszych sanatoriów na rynku amerykańskim. Wzięli w nim także udział wiceminister sportu i turystyki Anna Krupka oraz Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

- Polska oferuje wysokiej jakości usługi medyczne, uzdrowiskowe. Jedną z pereł w koronie polskich uzdrowisk jest Busko-Zdrój, bardzo dynamicznie rozwijające się w ciągu ostatnich lat - mówiła poseł Anna Krupka.

Polskie uzdrowiska mają duży potencjał. Co ważne, stają się coraz bardziej atrakcyjne także dla Amerykanów. Jak wynika z raportów Polskiej Organizacji Turystycznej, w 2017 roku przyjechało do naszego kraju prawie pół miliona turystów ze Stanów Zjednoczonych.

- Spotkanie pozwoliło na wymianę doświadczeń, a dzięki rozmowom z gośćmi ze Stanów Zjednoczonych mogliśmy lepiej poznać oczekiwania tamtego rynku w zakresie leczenia i rehabilitacji w warunkach sanatoryjnych. Spotkanie pozwoliło także nawiązać nowe, cenne kontakty - podkreśla Gerard Jakubowski, szef pionu marketingu Uzdrowiska Busko-Zdrój SA.

ZOBACZ TAKŻE: Flesz. Regionalny Puchar Polski, Król Twittera w V lidze, Odra bardziej hiszpańska

Wideo

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

J
Ja

Dsdr, a czy Solec wozi do Buska swoich gości? Nie przypominam sobie... 😂 😂 😂 😂

d
dsdr

Ciekawe dlaczego pani Krupka tak bardzo promuje Busko, A przecież jest też Solec Zdrój. Czy tam też Amerykanie byli? Nieładnie jeżeli nie zawieziono ich do Solca, który ma lepsze wody niż Busko.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3