Nowy napój z Buska podbije Polskę?

/pawie/
Wojciech Legawiec, prezes zarządu "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A., każdy dzień w pracy zaczyna od szklanki schłodzonego napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA.
Wojciech Legawiec, prezes zarządu "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A., każdy dzień w pracy zaczyna od szklanki schłodzonego napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA. Uzdrowsisko Busko-Zdrój S.A.
Minął rok od wprowadzenia na rynek przez „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA. Jak informuje firma, nowy produkt okazał się hitem sprzedaży i w przyszłości ma być silną konkurencją dla legendarnego frumentu z Tymbarka.

Napój jabłkowo-miętowy BUSKOWIANKA, wytwarzany i dystrybuowany przez „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. w Busku-Zdroju, zadebiutował na rynku produktów spożywczych w styczniu 2015 roku. Frument z kurortu sprzedawany jest w zwrotnych i bezzwrotnych butelkach o pojemności 320 mililitrów z kapslem zawierającym zawleczkę. Napój jest sprzedawany nie tylko w sklepach na terenie województwa świętokrzyskiego, ale również w sąsiednich regionach.

- Bazą w recepturze napoju jest oczywiście naturalna woda mineralna „Buskowianka-Zdrój”, którą produkujemy nieprzerwanie od 1960 roku. Ale frumentu nie byłoby bez dwóch kolejnych, równie ważnych komponentów, czyli jabłek oraz mięty. W soczyste jabłka oraz świeżą miętę zaopatrujemy się u lokalnych producentów z Ponidzia. Sekret niepowtarzalnego smaku naszego produktu tkwi właśnie w tym, iż jest on wytwarzany wyłącznie z użyciem naturalnych składników, bez sztucznych barwników, aromatów, konserwantów oraz innych polepszaczy i zamienników – podkreśla Wojciech Legawiec, prezes zarządu „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A.

Jak podkreślają władze firmy, skomponowany w taki sposób frument z Buska-Zdroju przypadł konsumentom do gustu. - Świadczą o tym wskaźniki sprzedaży, które poszybowały w górę na przestrzeni roku od wprowadzenia napoju na rynek - podkreśla Wojciech Legawiec.

- Od osób, które skosztowały „Buskowianki”, otrzymujemy same pochlebne recenzje. Niektórzy mówią, że na nowo zdefiniowaliśmy tak doskonale znany wszystkim Polakom smak frumentu. To dla nas niezwykle inspirujące i motywujące do ekspansji z tym produktem na ogólnopolskim rynku zdominowanym przez Tymbark. Jestem przekonany, że napój z Buska-Zdroju może stać się silną konkurencją dla tej marki – mówi Wojciech Legawiec, prezes zarządu „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A.

Dopłaty do cen energii

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie