reklama

Nowy napój z Buska podbije Polskę?

/pawie/Zaktualizowano 
Wojciech Legawiec, prezes zarządu "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A., każdy dzień w pracy zaczyna od szklanki schłodzonego napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA.
Wojciech Legawiec, prezes zarządu "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A., każdy dzień w pracy zaczyna od szklanki schłodzonego napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA. Uzdrowsisko Busko-Zdrój S.A.
Minął rok od wprowadzenia na rynek przez „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA. Jak informuje firma, nowy produkt okazał się hitem sprzedaży i w przyszłości ma być silną konkurencją dla legendarnego frumentu z Tymbarka.

Napój jabłkowo-miętowy BUSKOWIANKA, wytwarzany i dystrybuowany przez „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. w Busku-Zdroju, zadebiutował na rynku produktów spożywczych w styczniu 2015 roku. Frument z kurortu sprzedawany jest w zwrotnych i bezzwrotnych butelkach o pojemności 320 mililitrów z kapslem zawierającym zawleczkę. Napój jest sprzedawany nie tylko w sklepach na terenie województwa świętokrzyskiego, ale również w sąsiednich regionach.

- Bazą w recepturze napoju jest oczywiście naturalna woda mineralna „Buskowianka-Zdrój”, którą produkujemy nieprzerwanie od 1960 roku. Ale frumentu nie byłoby bez dwóch kolejnych, równie ważnych komponentów, czyli jabłek oraz mięty. W soczyste jabłka oraz świeżą miętę zaopatrujemy się u lokalnych producentów z Ponidzia. Sekret niepowtarzalnego smaku naszego produktu tkwi właśnie w tym, iż jest on wytwarzany wyłącznie z użyciem naturalnych składników, bez sztucznych barwników, aromatów, konserwantów oraz innych polepszaczy i zamienników – podkreśla Wojciech Legawiec, prezes zarządu „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A.

Jak podkreślają władze firmy, skomponowany w taki sposób frument z Buska-Zdroju przypadł konsumentom do gustu. - Świadczą o tym wskaźniki sprzedaży, które poszybowały w górę na przestrzeni roku od wprowadzenia napoju na rynek - podkreśla Wojciech Legawiec.

- Od osób, które skosztowały „Buskowianki”, otrzymujemy same pochlebne recenzje. Niektórzy mówią, że na nowo zdefiniowaliśmy tak doskonale znany wszystkim Polakom smak frumentu. To dla nas niezwykle inspirujące i motywujące do ekspansji z tym produktem na ogólnopolskim rynku zdominowanym przez Tymbark. Jestem przekonany, że napój z Buska-Zdroju może stać się silną konkurencją dla tej marki – mówi Wojciech Legawiec, prezes zarządu „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A.

100 milionów euro z Funduszy Norweskich na rozwój przedsiębiorczości

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3